2016. április 15., péntek

Egri csillagok


Sziasztok Spyro vagyok és igen mondtam hogy ha 5-ös vagy 4-es lesz akkor ez a bejegyzés is el fog jönni...
nyugi nem haltam meg ... lesz majd gameplay de most azt mondom el hogy a kb. 500 oldalas Egri Csillagokat miért  NE olvasd el!   mert fölöslege! Lásd a példákat: Jumurdzsák gyűrűjét ellopják! ha ezt egyszer hallod 2 hónapon keresztül emlékszel erre! Én is úgy írtam 4-es témazárót hogy nem olvastam el!
igaz hogy akkor viszont : figyelni kell órán! jegyzetelni ! megjegyezni! vagy az egyik osztálytársam példájára egy sokkal de sokkal nehezebbet csinálni! beérsz a suliba és óra előtt megkérdezel mindenkit hogy hogy volt? Hát neki ... 5-ös lett DE HOGY??? na mind 1 ennyit akartam volna csak mondani . Amúgy a kövi gameplay a Half-Life 1 lesz! nem tervezek végigjátszást még nem tudom h. mi lesz mert nem tudok róla semmit csak azt hogy rohadt hosszú! na sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése