2016. június 15., szerda

CS:GO CASE UNBOXING L!VE CREEPER-EL


Sziasztok!! fúú de furcsa ez a blogolás már elfelejtettem milyen!
sziasztok! ja igen itt van creeper
Ja igen! xD
 hallod a bejegyzés után főzzünk már onoszt!
oké!  na de most! nyissuk a ládákat! most kivételesen azért ládanyitás van mert e-mailba a gyerek pontosan
Laccci345 igen ő küldött 10 cobblestont hátha lesz dragon lore! biztos lesz xD!
Ja és még küldtek mit is? mindjárt megnézem! 7 shadow case!
az menő na nézzük ... nyitod vagy én!? te! na akkor... 3...2...1... (....) BA####G!!!! B###MEG!
ott volt a dragon lore az elejéééééén :'( ne sírj az USP is jóóóóó ka##be!
én jövök! 3...2...1........ semmi... :(
na akkor én 3...2...1....
OMG!!!!! OMG!!!!!! OMFG!!!! AZT A PI##AAAA MI A F##Z???? KNIGHT!!! KNIGHT!!!!

ANYAAAAAA!!! KNIGHT!!!
[bejön anya] - mit ordibálsz? xDDDD nézd!! knight!!!
-anya: és?
én:- ...
creeper: xDDDDDDDDDD AZT A KU#VA

 jóóóóó KNIGHT!!! hányadik láda? fúúúúúú harmadik
4.: USP
5:P90
6.:P90
7.: 3...2...1... OTT VOLT A DRAGON LORE!!!!!!!! FUUUUUU######KKKKKK!!!!!
8:dual elite
9.:Mag7
10:USP
na jó most jönnek a shadow case-ok!:
te kezdj! biztos?  ja ok: 3...2...1... famaz de szar
oké te jössz! oké! : 3...2...1...Mac10
én jövök!:3...2...1...BOOM!!! ennyi wingshot! f#sza!
én jövök! 3...2...1...shit... mag7
oké akkor let's starat! 3...2...1... dual elite
JUST DO IT : 3...2...1... OH OH MY GOD OHHHHHH OH MY F####NG GOD
MI A F#SZ ILYEN NINCS!!!!! NIIIIIIINCS!!!!!!!!!!  MICSODAAAAA!!!!!!
KILL CONFIRMED!!!!!!!!!!!!!!
GYEREKEEEEEK!!!! MICSODA LUCKY GUY VAGYOOOOOK!!!!
utolsó! 3...2...56!... milyen 56? xD dual elite!
na gyerekek ennyi lett volna a L!VE!!!! sziasztok!!!
sziasztok!

1 megjegyzés:

  1. Itt a ps vita újraindítása lefagyásnál: http://ravaszdigital.hu/e107_plugins/content/content.php?content.41

    VálaszTörlés