2015. január 17., szombat

A VILÁGCSÚCS ÉRDEKÉBEN

végre sajnálom hogy nem volt bejegyzés de ezalkalomból 3 az 1-ben lesz szóval az 1

-------------------------------------------------------1-------------------------------------------------------

                                                                      a RESPAWNABLES

ez egy baromi jó játék de van benne néhány hiba pl: át lehet RITKÁN lőni a falon
ugyanakkor a multiplayer mód fergeteges tud lenni
például én online játékban azt csináltam hogy amikor valaki meghal és utána ujraéled akkor megtaláltam azt a helyet ahol újraéledtek pl: a fölöttünk levő képen
és így meg lehet őket ölni.



------------------------------------------------------------2-----------------------------------------------
egy kicsit a lányos játékokról
MY LITTLE PONY!!!!THE VIDEO GAME
ez egy android telefon vagy tablet játék de akár online is megtalálhatjátok.
szóval hát egy kicsit játszottam vele de meg kell mondanom hogy fantasztikus mert [twájlájt] animációja fantasztikus bár én inkább egy szebb HAYDAY játéknak nevezném ezt
hisz ugyan azok a dolgok vannak benne! malom építés meg még ilyenek. Hát igen szerintem ez egy jó játék
------------------------------------------------------3--------------------------------------------------------
lego carib tenger kalózai in ps3
hát nem akarom megsérteni a disney céget és a Tt games céget és a beta winnert de ez most nem lett olyan jó de azért nekem tetszik pl: nekem az nem tetszik hogy miután összeszedte jackspero a legénységet az után mikor süllyed a hajó azt kellett csinálni hogy le kell menni a víz alá mert ott legalább fél órát gondolkoztam
de pl: az jó ötlet hogy jackspero-nak van egy iránytűje amivel tárgyakat lehet találni satöbbi de ez tényleg jó
nekem kifejezetten tetszik!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése