2016. február 8., hétfő

My nintendo ds collection! review


EZT A RÉSZT SAJNOS A MINDEN MÁS CIMKÉNÉL TALÁLJÁTOK!
Sziasztok spyro vagyok és most kivételesen egyedül blogolok! Szóval ma meg szeretném mutatni a nintendo ds kollekciómat! Szóval ... nincs más hátra mint előre!

1. a (most úgy írom ahogy van) DIE SIMS 2 HAUSTIERE : igen .. hah öööööö igen én eléggeé szeretem a sims-es játékokat! szerintem elég jó játék a sims nem is tudom szerintem ez egy FREE WORLD játék bár igaz hogy ez az állatorvos verzió nekem akkor is bejön!

2. Harry Potter and the deathly  hallows (part2) : fúúúúúúú ez egy rakat (bénaság) sz#r DE CSAK AKKOR HA NINCS MEG NEKTEK AZ 1. RÉSZ nekem nincs meg a part1 ezért nem értem a történetet! de grafikailag rendben van sőt még cutseenek is vannak ami rendkívül jó grafikájúak egy nintendóhoz képest!

3. THE SIMPSONS GAME : EZ EGY K###A jóóóó játék annyira tetszik, rohadt kreatív, rohadt vicces DE aki vallásos annak ez a játék nem való (lásd: legutolsó cutseen)

4. SPORE CREATURES : Hááááát mikor én ezt megvettem jobbra számítottam (nem pedig balra =D )
és azért mert én tudom jól hogy a spore egy nagyon király játék szeretem is de ez?.. ennek ilyen papír Márió
nintendo 3DS feelingje van nekem nem annyira tetszett!

5.Spyro enternal night! : nem kell beszélnem megamról! =D

6. Spyro shadow legacy! : - I I -

7. GRAND THEFT AUTO CHINATOWN WARS! : itt nagyon jól ötvözték az FPS játékmódot a FREE WORLD játékmóddal bár minden gta erről szól! Az online funkcióját nem tudom nagyon hogy hogyan kell használni! 

8. SIMS 3 : gyerekek!... mikor megtudtam hogy ez kijött nintendóra már rohantam a boltba! ÉS MEGÉRTE SOKKAL JOBB A SIMS 2-NÉL

9.FIFA 06 : jó most biztos röhögtök hogy úr Isten  te ezért fizettél? gyerekek szinte ingyen volt KEMÉNY 300-FT AZT A MINDENIT!! igen a játék grafikailag sz#r de a játékmenet elég pörgős tök gyorsan rohan egy játékos sokkal gyorsabban mint a mostani fifákban!

10. (csak mondom hogy ez nem top 10-es bejegyzés): ZELDA phantom's hourglass : én erről a játékról nem tudok beszélni! emlékeztek mikor még a NES-en azaz nintendo enternaiment system-en a normál legend of zeldával játszott minden gyerek! (meg smb-vel) na ez ugyan az a játék! ugyan az a történet! csakez 3D-ben van! (nem nintendo 3DS re gondoltam!)

na ez ennyi lenne sziasztok!



A KÖVETKEZŐ RÉSZ! Rainbow Six Siege! igen újra próbáljuk lehet hogy egy hétig nem lesz bejegyzés mert hunter ugye Angliában él , creeper Kanadában , én meg ugye Magyarországon! de megpróbálok sietni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése