2015. február 24., kedd

super mario bros 1.

ez szerintem mindenkinek megvolt. ez az aranyos kis játék amelyet a nintendo adott ki 1985-ben NES konzolra de hát hiába írok le most mindent mert ezzel szerintem mindenki játszott de sajnos én csak a super mario world-al tudtam játszani és azzal is csak gépen illetve a super mario bros 1.-el de azzal is csak a gépen. Hmm... nem is tudom még mit kéne írni

YOSHI: ő csak némelyik mário játékban van benne és ő egy zöld dinosaurus kinek hátán lehet lovagolni és barna cipője van.

KOOPA (bowser): ő a fő gonosz szerepét tölti be mert ellopta a királynőt és le akarja rombolni a csiperke országot. Igen csiperke ország!! mert sokan gomba szigetnek mondják de nem az!!

és persze MARIO: ő egy olasz víz vezetékszerelő (tudom.de igaz) és egy csőjavítás közben jutott el a varázslatos csiperke országba.És ha ez nem elég akkor az elvarázsolt cipőjével magasat tud ugrani              (huh én cipő nélkül tesi órán 105 cm-t ugrottam erre varrjál gombot mario)

és LUIGI: aki mario öccse de mégis nagyobb nála és zöld-lila ruhát visel és magasabbat ugrik mario-nál
kb.ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése