2015. március 6., péntek

psp unboxing (megvan a 3000)

hát itt van a psp-m amit most nem láttok deeeee jajjjj de neeeehéééz na most kibontottam de végül nem a 18000-set vettem meg hanem egy 25000-ezreset de van rá garancia (2 hónap)

hát ja meg tok + 6 játék ja és ki van flash-elve. na most vettem ki a tokot húúúú ez tök kemény azt hittem hogy ilyen puha kis izé lesz, de nem. Na most pedig a papírokat,ugye ezek a ps network-öt meg az ilyen dolgokat ír le.A psp magyar nyelvű de a leírás nem. na huuuu itt van a töltő jó kis 5V-os és az USB kábel ami tudjátok arra jó hogy játékot lehessen letölteni gépről. És végül a garancia papper.
a doboz hátulján egy nagyon fura jel van mert én nem ismerem ezt ez egy olyan jel hogy egy háromszög
amiben egy fül és egy robbanás van, ez szerintem a halláskárosodás jele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése