2015. november 14., szombat

Live Show 2015!

Sziasztok spyro vagyok és most ebben a 2015-ös Live show-ban láthattok egy bemutatót, egy gameplay-t
egy unboxing-ot és egy kis vlog-ot!

Szóval: 1. bemutató! a játék: a Killzone Mercenary! Ez a játék megjelent PC-re PS 3-ra PS 4-re PS Vitára
szóval ez egy remek fps lövöldözős sci-fi játék a játékmenet során megismerhetünk két háborús-bandát
Az ISA és a HELLGHAST mi az ISA-bandának dolgozunk a hellghast ellen!!


GAMEPLAY: na itt is vagyunk ez az első pálya: hoppá megtámadtak rohanj Sanyi rohanj!! jó most felmegyünk a lépcsőn oké! HOPPÁ ... MEELE ... jó na jönnek!! : REKT... REKT .... GET REKT!!!
jó felmegyünk a rúdon ... na ... jön a shild ügynök!! hopp ... headshot!! REKT!!! jó kész ... na itt vagyunk a ... hoppá hoppá meele and ....NO REKT REKT... meghaltam! :(

UNBOXING: na itt a doboz be van csomagolva!! (EZ AZ UNBOXING TAVALY VOLT CSAK NEM RAKTAM KI A BLOGOMRA) egy fóliába ... így ez kész! levettem most kinyitom! aha itt van a kártya és a játék leírás ....... [DOJCS ABHI ISA FHÜREN WÁHEN HELLGHAST SCALBER DÁHEN valami ] ez a német leírás!!..... Ó hát de itt van magyar is! ... Játsz az ISA és a HELLGHAST oldalán!

VLOG : megyek jövőre play IT-re Budapestre nem biztos de Pécs-re biztos! ja amúgy a suliban valaki felismert mert mentem a folyosón fizika-órára és Úgy szólítottak hogy spyro! ja és még egy téma :
Ismerem a GG Team egyik tagját Adrián a neve ő csinált rólam egy montázs-t és senki ne mondja azt hogy paródia meg nevetségessé tesznek mert megengedtem nekik ja és ő a havero és őt a suliban ismertem meg!
és azt mondta csinál nekem egy intrót és meg is csinálta csak nem küldte még el na mindegy kicsit elkéstem elnézést na sziasztok!

2 megjegyzés: