2014. november 18., kedd

annyira gyönyörű ez a játék

SPYRO DAWN OF THE DRAGON!!!!!!!!! annyira kimondhatatlanul szép grafika annyira gyönyörű ez a játék hogy ilyet a világ nemlátott. még a "hülye,, minecraftnál is szebb (vagy nem) de azért háááááát bakker nem tudom?      SPYRO VS. MINECRAFT spyro=repülés,minecraft=ugrás,spyro=15 élet,minecraft=10élet
spyro JOBB!!!

VISSZATÉRVE A SPYRÓRA ez ez az a játék ami a legutolsó spyró majdnem sírtam a végén hogy hogy azért már kérem szépen milyen sok dolgot átéla ez a sárkány tojás lopók,cynder,gnosz gork,
ez ez azért nemsemmi bár én nagy gamer vagyok mégis 1 egész nap kell hogy végigjátszam.reggel 8-tól
este9 vagy 10-ig.de ez a játék engem megfogott a játékipar ilyet nemlátott kábé 89.000.000 millióér adták el
a spyro the dragont.100.000.000 a getway to gilmert. és a ripot's ragét. szóval DAWN OF THE DRAGON
köszi hogy végre megkaptam már csak két dolog hiányzik spyro new begins és a spyro the dragon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése