2016. február 12., péntek

Bloody Trapland #1 vagy Q&A XD


Sziasztok Spyro vagyok és tudom, hogy azt ígértem hogy rainbow six siege jön de nem jött össze.
nem hát. Háhháháháhá háháháháhá miért röhögsz? EZÉRT BLODY TRAPLAND


na akkor vágjunk bele... úúú nekem ez a kék kalapos macska kell. nekem a mosolygós zűd
amúgy most nézem az intró amit a GGTeam csinált nekem még egyszer köszönöm. A leírás... bammeg az a leírás... ennek a bejegyzésnek nem lesz semmi értelme! ... öööööööö igen... írta valaki hogy lesz-e Evil Within végigjátszás. ... na ez nem biztos mert nagyon hosszú játék. Max belekukkantok.
... meg hogy mikor lesz Q&A?      O-O     ööööööö a f#sz-t most lesz bammeg mindenki írjon most le..bocs de minek beszélsz mikor itt egy játék....

Na akkor Let's do this... a###d mennyien írtok máááá. bammeg csináljuk mááá
ok itt vagyunk... mííííííííí ... O_O itt...több világ van hallod... de azok le vannak zárva. Há tudom de akkor

  engem kérdezel!?... nem! ok....ez a pálya egész jó nem nehéz.
 Képtalálat a következőre: „bloody trapland second level”



ááááááááá nem ... nem nem!   közbe itt írják hogy sz#r a blogod meg hülye gyerek azt írtad a blogodhoz hogy gameply! Kedves f#sz (ezt én üzenem) A KI#ASZOTT ANGOL BILLENTYŰZET MIATT!!
amúgy nem hiszem hogy a 16000 megtekintéses blog az sz#r. (a blogoknál a megtekintés = feliratkozás)
tudsz jobbat? ok akkor megbocsájtok! ... hmm... nekünk nem játszanunk..ba#d meg! ... kéne?
nem!!!!!!!44!!!4!4!!négy!! ja akkor jóóóóóó. ... assasin's creed gameply lesz?  Hááááát. (no)
blody trapland gameply lesz? nem.

sziasztok!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése