2016. február 15., hétfő

Reakció: Az első vidim!!!!!!!! (nem az enyém)


Sziasztok spyro vagyok! én meg hunter kivételesen! Aha és sokan mondtátok hogy kértek reakció videót!
Én meg: oké... És miről? , légyszí ne cumikát!Ti: keress rá erre : [katt ide a videóhoz!] Én meg: jó de ebbe nincs igazán baj csak hülye a gyerek.... jaaaaa értelek, Ti: de legyen most creeperrel! Én meg: neeeee már mindíg vele! ezért vagyok itt! igen. Na ne po#ázzunk, nézzük! :
 00:01 Ez..ez mi volt? miről beszél? amúgy is köszönni luxus? Háát félek hogy rosszabb is lesz!
00:14 nektek nem szaggat? nekünk nagyon!... és frapps-ről nem hallott?  vagy bandicam! vagy az!
00:28 Fél... ő fél az üvegtől! igen ... gyerekek az üveggel vigyázni kell! 
00:37 MI??? mi az epic? ... szétlőttél egy embert? az epic?!  a N00S€0P€ az az epic!
00:47 FU#K YHEEEE!
01:18 FOGD FEL HOGY NEM LŐSZ ÁT A FALON!
02:11 Nekem is de azért frappsot használhatnál.
02:37 MERT BAL#ASZ VAGY!
03:56 vágás!!!!!
04:22 ez jó kérdés! semmilyen!
05:51 mert az egy ki#aszott kép!!
07:34 EZ COPY nyelvbotlással!...
07:46 megint! na jó ezt nem bírom!  sziasztok! sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése