2015. augusztus 6., csütörtök

leveleitek 1.rész

             
sziasztok na most hogy megvan az intró szerintem kezdjük is el
------------------------------------------------------------
1.levél: Szia spyro csak gratulálni szeretnék a blogodhoz csak így tovább!!!!
               és lerajzolta spyrot
------------------------------------------------------------
2.levél: szervusz spyro bocs a csúnya írásért de hallottam hogy lehet levelet küldeni neked ezért lenne pár kérdésem: mi a ps plus neved: (nem használom) ps network?: (azt sem) ja és küldtem neked két ajándékot az egyik egy cicás matrica a másik meg te vagy.
-------------------------------------------------------------
3.levél: Szia spyro

1. szeretnék gratulálni a 10.000-megtekintéshez!!!
2. régen árultak ilyen dragonmaniás kártyát ezekből küldtem 3-mat + 1 rajzot + egy meglepit a + egy karkötőt hátulján (a hátulján van egy "itt húzd" feliratú cinke)
-------------------------------------------------------------
4."levél" ez egy csomag: szia Csenge vagyok Miskolcról küldtem neked egy R2-D2-t
egy bringát (persze csak egy ilyen kinder tojásos bringát nem igazit) meg egy izét? (azt én se tudom hogy mi)
Ja és sok sikert továbbra is a blogoláshoz!! és ha abbahagynád akkor 2 hétig kómában lennék =)
-------------------------------------------------------------

hát ennyi nagyon köszönöm a leveleket szerintem ha jönnek még levelek akkor ígérem hogy lesz második rész de persze az majd egy két hét múlva mert most 1-2 levelet nem akarok bemutatni max 4-5 darabot!!!
na szóval sziasztok!!!

1 megjegyzés:

  1. Csá Ádám! Adsz valami elérhetőséget, csináltam rólad egy mixet és elszeretném küldeni

    VálaszTörlés