2015. augusztus 7., péntek

Minecraft 3.rész költözés!!

(én)
(ő)
részlet: JÉÉÉÉÉÉÉÉZUSOM JÖNNEK A MOBOK!!!!
sziasztok spyro vagyok sziasztok én meg nem!!

és most eredj fát vágni
nem!!
FELGYUJTALAK!!!!!!! :o oké megyek!! én meg megyek nézelődni ok? ok!
(11 perc múlva)
Nézd már ez a hej király    miért hol vagy? dzsungelben!!!  ne is álmodj róla hogy odaköltözünk!!
pedig ide költözünk nope! (amíg ő fát vág addig lebontottam a házat és a dszungelben felépítettem)
W#F?????? HOL A F###BAN VAN A HÁZUNK HA MI A F##Z???
(tp-zés) mi a hol vagyok..... mi a f##z?!!
hallod ez itt az új otthonunk!!!!! te teljesen megőrültél na én vágok fát azt megyek haza ..... bakker este van!
akkor mi legyen bányászás? aha
(6perc múlva ) nézd már pók spawner áááááá 5 hp oké nyugi megöltem őket de jönnek még!!! tegyél már le fáklyát!!! nekem nincs!!! hát nekem se b#####g!!! bakker 1 hp okk meghaltam várj megmentelek!!!!
JÉÉÉÉÉÉÉÉZUSOM JÖNNEK A MOBOK OMG!!!! CREEPER!!! F######T okk meghaltam én is

                         HÁT JÓ AKKOR SZIASZTOK                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése