2015. augusztus 4., kedd

Minecraft survival 2. kicsit máshogy!!


sziasztok spyro vagyok és most folytatom a játékot az egyik kanadai barátommal creeperface01-el úgy hogy ahoz hogy mi tudjunk beszélgetni ahoz nem kell google fordító mert annyira azért tudok angolul!!!! Há nem?

szóval: én: normálisan ő : így

szóval ja most én megyek bányászni. Ok én meg megyek fát vágni.... várj adok neked valamit
Na mit? nesze (kardot) boldog húsvétot köszönöm XD....... hát nézzd már szegénykéééééét.... creeper
az nagyon atom öcsém!!! én meg találtam gyémántot várj ide tp-ézlek.......na most figyelj.....
(beledobta a lávát a gyémántba MI???? csapó kettő : beledobta a gyémántot a lávába) te hülye vagy
na most utána mész
OK!!!
és tényleg beleugrott!!! XD
                                                (na nézz oda hogy elment a net)
                                                           (bocs emberek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése