2015. augusztus 8., szombat

leveleitek 2.rész

sziasztok nagyon hamar megjött 3 levél ezért most elkezdem:

1.levél:
szia spyro! 1.gratulálok a 10.000-megtekintőhöz mert már én voltam a 9.993-madik. :) :) :) ezért voltam olyan kedves hogy felmentem a gépemre és !!!!!NYOMTATOTTAN!!!!! írtam a levelet nem írok kérdéseket nem húzom az idődet (köszi) hanem csak annyit mondok hogy klassz vagy így tovább és.....kb ennyi?!!
-----------------------------------------------
2.levél: szia spyro nem tudok szépen írni ezért írok nyomtatottan ajándékot  nem küldtem(de küldött) de rajzoltam neked valamit (küldött ajándékot nem küldött rajzot WHAT?) szerintem nagyon jó blogos vagy így tovább ne hagyd abba !!!! ja és pár kérdés is!!
1.hány éves vagy? ======) 12
2.mikor kezdtél blogolni?==) tavaly
3.mit akartál elérni a blogolással==) semmit!
4.mit szoktál sportolni =====) pingpongozok
5.mi a kedvenc tantárgyad =====) történelem
ennyit szerettem volna
------------------------------------------------
3. (hú de hosszú)
szia spyro bocs hogy nem hosszú de elfáradtam a rajzolásban
THUG LIFE KÉP!!!:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése